دوشنبه 7 مرداد 1398 15:30
  • اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم
عنوان : استارت آپ در هفت روز
نویسنده : دن نوریس، محسن ذکایی آشتیانی (مترجم)
سال نشر : 1396
ناشر : آدینه
محل نشر : تهران

توضیحات

این کتاب، شبیه یک کتاب کسب و کار معمولی نیست. خود را با تکینک های یافتن یک بازار ایده آل یا ارائه یک پیشنهاد منحصر به فرد فروش یا تمرین اوج بودن به زحمت نیندازید. این کارها تا قبل از راه اندازی، اهمیتی ندارند چرا که مبنای آن ها بر فرضیات استوار است. می خواهم به شما بگویم که در این هفت روز دقیقاً چه کارهایی باید انجام دهید. ابتدا کارهایی که باید قبل از راه اندازی انجام دهید.

 روز اول: شما باید یک ایده داشته باشید. برایتان شرح خواهم داد که چگونه ایده ها را تولید کنید و ایده خوب را از بد تشخیص دهید (بهترین طرحی که بدون داشتن مشتریان واقعی، بتوانید انتخاب کنید.)

  • روز دوم: شما چیزی نیاز دارید که در پایان هفت روز راه اندازی نمایید. برایتان توضیح خواهم داد که یک محصول با حداقل امکان موفقیت1 چیست تا بتوانید درمورد آن چه می خواهید راه اندازی کنید، شروع به فکر کردن نمایید.
  • روز سوم: به یک نام تجاری نیاز دارید. این که چه نامی باشد خیلی مهم نیست، اما راه هایی را به شما خواهم گفت که بتوانید یک نام مفید و ساده انتخاب کنید.
  • روز چهارم: به یک صفحه ورودی اولیه یا نوعی از حضور اینترنتی نیاز دارید. به شما نشان خواهم داد که چگونه در کمتر از یک روز یک وب سایت بسازید.
  • روز پنجم: در این فصل به شما روش های رایگانی را نشان خواهم داد که چگونه کسب و کارتان را به تعداد نفرات کافی عرضه کنید تا در تصمیم گیری ادامه یا توقف کار را به شما کمک کنند.
  • روز ششم: معنایی را که موفقیت نزد شما دارد باید اندازه گیری کنید. آخرین کاری که می کنید راه اندازی است و بعد از آن، تاچند هفته بعد معلوم نمی شود که به هدف رسیده اید یا نه. به شما کمک خواهم کرد تا اهدافی را تنظیم کنید و سپس اگر به آن ها نرسیدید، برای انجام تغییرات برنامه ریزی نمایید.
  • روز هفتم: باید راه اندازی کنید.

 در فصل آخر، قواعد کسب و کار برای زندگی، اصول کلی را طرح خواهم نمود که می توانید در هر کسب و کاری بکار بگیرید.

استارت آپ در هفت روز
بازدید 582 بار
تمام حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پیام مشرق و نرم افزار کتابخانه 2.0 .ثنا محفوظ می باشد